تازه های اخبار تازه های اخبار

تقدیر از مشتریان ویژه

از مشتریان ویژه مدیریت البرز همزمان با میلاد حضرت علی (ع)تقدیر شد

مشتریان ویژه مدیریت استان البرز در ایام میلاد امیرالمومنین علی ابن ابی طالب (ع) با اهدای هدایا و لوح مورد قدردانی قرار گرفتند.

مشتریان ویژه مدیریت استان البرز در ایام میلاد امیرالمومنین علی ابن ابی طالب (ع) با اهدای هدایا و لوح مورد قدردانی قرار گرفتند.
 

مشتریان ویژه مدیریت استان البرز در ایام میلاد امیرالمومنین علی ابن ابی طالب (ع) با اهدای هدایا و لوح مورد قدردانی قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت استان البرز محمد حسین جوادیان مدیر شعب استان درحاشیه این رویداد بر بازنگری و تعریف درست و صحیح از ارباب رجوع و مشتری ‌مداری در تمامی سطوح تاکید کرد و گفت: آن کسی که بر ما وارد می شود مورد احترام ماست و نباید به هیچ وجه اهداف بزرگ و متعالی بانک خود را با دیدگاه صنفی به مردم معرفی کنیم.

مدیر شعب البرز تصریح کرد: هرچند که وجود مزیتهای رقابتی در شاخصهای مالی از جمله بازدهی سرمایه در جذب مشتریان اثر گذار است لیکن اصلاح رفتار و شیوه ارائه خدمات به مشتریان در جذب آنها قطعاً اثرگذارتر از افزایش نرخ سود سپرده ها است.


وی همچنین به متفاوت بودن فضای رقابتی امروز با فضای گذشته اشاره کرد وگفت: امروز شاهدیم با بالا رفتن حجم نیازها، تقاضا بسیار بالاست و افراد به جایی مراجعه می کنند که سطح نهایی تامین نیازهای خود را ببینند و این ملاک تبلیغ و وفاداری مشتریان نسبت به سازمان‌هاست.
در ادامه مدیر شعب البرز بر ایجاد تغییر در شیوه های رفتاری و نحوه ارائه خدمات بانکی به مشتریان تاکید کرد وگفت: در این راستا باید بدانیم این مشتری است که تصمیم می گیرد کدام بانک را انتخاب کند و از کجا خدمات دریافت نماید. لذا اصل احترام و تکریم مشتری و سپس سرعت خدمات‌دهی برای مشتریان ملاک انتخاب خواهد بود.
وی با عنوان این که متصدیان امور بانکی ویترین بانک و از مهمترین سطوح کارکنان بانک می باشند، گفت: متصدیان امور بانکی با رفتار خود تعیین می کنند که مشتری در بانک بماند یا از بانک بیرون رود.
محمد حسین جوادیان بر لزوم تکریم مشتریان تاکیدکرد و افزود: این که ما خدمتگزار مردم باشیم وگره از مشکلات آنها بازکنیم یک موهبت بزرگ الهی است و باید از این فرصت نهایت استفاده را ببریم، مردم همواره عملکرد ما را مورد تجزیه و تحلیل قرار میدهند، در نتیجه لازم است تا همواره ضمن رصد فعالیتهای خودمان از فرصتهای بوجود آمده به ویژه در مناسبتهای ملی و مذهبی از عملکرد مشتریان و همراهان خود نیز به نحو مقتضی قدردانی نمائیم.

 وی در پایان اصلی ترین ضرورت مشتری مداری را احترام  کرامت انسانی توصیف کرد و گفت:هر مشتری فی نفسه برای آن که انسان است دارای کرامت بوده و استحقاق تکریم از سوی همنوعان خود را دارد به ویژه که این وظیفه یک الزام قانونی،الهی و اجتماعی نیز برای ما خواهد بود.

آخرین بروزرسانی 1394/4/23